Kurumsal İngilizce
World Of Language Academy, tanınmış uluslararası kuruluşlara kurumsal İngilizce dil eğitimi verme konusunda 12 yılı aşkın deneyime sahiptir. Benzersiz ihtiyaçlarınıza göre özelleştirilmiş eğitim tasarlar ve sunarız; siz ve çalışanlarınız için eksiksiz bir esnek öğrenme çözümleri yelpazesi şimdi sizin için hazır.
Kurumsal eğitim sorunuzla ilgili olarak bize ulaşın
Tüm ihtiyaçlarınız için İngilizce dil eğitim ortağınız
Eksiksiz kurumsal çözümlerimiz, kuruluşunuzun özel sektörüne, boyutuna ve gereksinimlerine göre uyarlanmıştır. Şirket içi dil eğitimine, bireysel eğitime veya çevrimiçi İngilizce’ye ihtiyacınız olsun, bunları sizin için sağlayabiliriz.
2010’da kuruluşundan bu yana, işimize üç temel ilke rehberlik ediyor: uzmanlığımız, müşteri deneyimimiz ve net sonuçlarımız. Yaptığımız işle gurur duyuyoruz ve bu üç ilkenin 12 yıldan fazla bir süre sonra bizim için eşit derecede güçlü ve önemli olması.
Uzmanlığımız
Bankacılık ve finans sektöründen devlet kuruluşlarına kadar, sektörünüz ve şirketiniz için hedefli eğitim sağlayan metodolojilerimiz ve profesyonel eğitmenlerimiz var. Çalışanlarınızın, işyerinde hemen kullanabilecekleri iletişimsel İngilizcelerinde pratik gelişmeler elde etmelerini sağlıyoruz.
Deneyiminiz
Esneklik, iddialı hedefleri ve sınırlı zamanı olan müşterilerle çalışırken başarının anahtarıdır. Eğitiminizi tasarlarken danışma yaklaşımı için bize güvenebilirsiniz: içerik, konum, zamanlar ve format ihtiyaçlarınıza, önceliklerinize ve koşullarınıza göre uyarlanmıştır. Onlarca müşterimizin bağımsız referans incelemelerinde bizi “Mükemmel” olarak değerlendirdiğini gururla söyleyebiliriz.
Net Sonuçlar
Raporlama araçlarımız, çalışanlarınızın kaydettiği ilerlemeyi görmenizi sağlar: temel iletişim becerilerini geliştirme ve eğitimin güvenleri üzerindeki etkisi. Bunlar, ister yüz yüze eğitimimizi ister çevrimiçi karma çözümlerimizi seçin.
- İçerik: Gereksinimlerinize uyacak şekilde özelleştirildi. Bu, genel İngilizce, iş ve mesleki İngilizce, hukuk İngilizcesi, ses ve aksan değiştirme eğitimi ve kültürler arası eğitimi içerebilir.
- Raporlama: Değerlendirme raporları tüm katılımcılar için hazırlanır
- Esnek zamanlar: Çalışma saatlerinde, ve hafta sonları mevcuttur(pazar hariç)
- Format: Bireysel dersler ve grup kursları
- İngilizce seviyeleri: Başlangıçtan ileri seviyeye kadar tüm seviyeler
- Karma öğrenim: Yüz yüze ve çevrimiçi eğitimi birleştiren kurslar
Kurumsal İngilizce Öğretme metodolojisi
Eğitmenlerimiz olgun, kalifiye ve her şeyden önce deneyimlidir. Metodolojilerimiz, eğitimci ile öğrenci arasında ve bireysel öğrenciler arasında işbirliğini teşvik ederek insanlardan en iyi şekilde yararlanmaya odaklanır. Eğitimimizi daha etkili ve müşterilerimizin ihtiyaçları ile alakalı hale getirmek için sürekli olarak araştırıyoruz.
Raporlama
Kurs sonu raporlarımız yalnızca katılımcıların temel iletişim becerilerinde kaydettikleri ilerlemeyi kaydetmekle kalmaz, aynı zamanda kurs sırasında özgüvenlerinin nasıl arttığını da ölçer. Bir katılımcının yeteneğindeki ve güvenindeki gelişmeyi ölçerek, yatırımınızın net bir geri dönüşünü gösterebiliriz.
İyi işleyen bir eğitim modeli sunuyoruz ve bunu artık gerektiğinde güvenle uygulayabileceğimizi kanıtladık.
Kurumsal sektörde iletişim
Kurumsal iletişim genel iletişimden çok farklıdır. Kurumsal eğitimin en kritik alanlarından biri iletişimdir. Kurumsal İngilizce Kursu, esas olarak şirketinizdeki çalışanların çeşitli seviyelerdeki iletişim ihtiyaçlarını karşılamak için tasarlanmıştır.
Bu program, organizasyonunuzun çeşitli seviyelerindeki çalışanların ihtiyaçlarına uyacak şekilde değiştirilebilir. Kurumsal İngilizce Kursu, genel kurumsal eğitim programına entegre edilebilir. Alternatif olarak, eğitim ihtiyaçlarınız sadece çalışanlarınızın iletişimini geliştirmek içinse, size sadece bu kursu ayrı olarak sunabiliriz.
Kurumsal İngilizce Kursuna Genel Bakış
Kurumsal İngilizce Kursu çeşitli iletişim biçimlerini içerir. Çalışanlar, iletişim biçimlerinin tümü veya herhangi biri hakkında eğitilebilir.
Çalışanlarınızın eğitim alacakları konuların genel bir özeti aşağıda verilmiştir:
E-posta Yazımı
- İş E-postaları
- BT Sektöründe E-postalar
- Diğer Kurumsal E-postalar
- E-posta Yazma Düzeni
- Yararlı E-posta İfadeleri
- İş E-postalarında Sık Yapılan Hatalar
- BT Sektöründe E-postalarda Sık Yapılan Hatalar
Telefon görüşmeleri
- Resmi aramaları yönetme
- Telefonda konuşma becerileri
- Telefonla Görüşmeler
- Telekonferans görüşmesi
- Mekanik / Fiziksel engeller
İletişim becerilerini geliştirmek
- Etkili Dinleme
- Sahnede konuşmak
- İletişimin önündeki engelleri aşmak
Dış İletişim
- Talepleri ve soruları ele alma
- Şikayetler ve şikayetler
- Müşterilerle iletişim
- Spontane konuşma
- Dış iletişim planları için uygulamalar
İçsel iletişim
Sözlü iletişim
-
-
- Yüz yüze iletişim
- Sunumlar ve Toplantılar
- Grup Tartışmaları
- Beden Dili ve Tutum
-
Yazılı iletişim
-
-
-
- Not
- Farkına varmak
- Genelgeler
- Dakika
- Raporlar
-
-